ساعت 14 تا 18 زمان مراجعه شهروندان يزدي به مناطق شهرداري براي تطبيق فيش عوارض نوسازی


یزدفردا "شهروندان يزدي در صورت مشاهده مغايرت اطلاعات فيش پرداخت عوارض نوسازي توزيع شده با مشخصات ملك خود از ساعتهاي 14 تا 18 شنبه الي چهارشنبه به مناطق شهرداري مربوط مراجعه كنند.

به گزارش روابط عمومي واموربين الملل شهرداري يزد به نقل از مديرعامل سازمان آمار وفناوري اطلاعات با توجه به اينكه قبوض عوارض نوسازي بر مبناي كد نوسازي توزيع گرديده است همشهريان عزيز در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در اطلاعات فيش با مشخصات ملك مي توانند در روزهاي شنبه تا چهارشنبه از ساعت 14 الي 18 با دردست داشتن اصل سند مالكيت ، شناسنامه و كارت ملي مالك ، پروانه ساختماني سالهاي قبل و قبوض آب، برق، تلفن و گاز با مراجعه به مناطق شهرداري مربوط، نسبت به رفع آن اقدام نمايند.
مهندس مهدي فعالي خاطرنشان كرد: در اين راستا مسؤولين مربوطه با شماره تلفنهاي 5252002 در منطقه يك شهرداري ، 6240200 در منطقه دو شهرداري و 7252048 در منطقه سه شهرداري پاسخگوي سؤوالات شهروندان گرامي مي باشند.
مديرعامل سازمان فاواي شهرداري يزد از شهروندان خواست با توجه به اينكه در ساعتهاي اداري پرسنل شهرداري مشغول پاسخگويي به مراجعه كنندگان روزانه خود مي باشند از حضور در مناطق شهرداري اجتناب نمايند.
وي همچنين با اشاره به شركت سازمان فاواي شهرداري در نمايشگاه دستاوردهاي انقلاب اسلامي اظهار داشت: سيستم جامع شهرسازي و كاوشگر املاك منطقه يك شهرداري از جمله خدمات الكترونيكي است كه در اين نمايشگاه ارائه و علاوه براين نقشه شهر يزد با فرمت جاوا نيز كه قابليت نصب روي گوشي تلفن هاي همراه را دارد نيز در محوطه سالن نمايشگاه بلوتوث مي شود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا